Selasa, 26 Agustus 2014

utad intervju den gentlemannen

När jag hade just börjat årskurs 6 fick jag mitt första jobb. Paperboy! Pojke, var jag upphetsad. På den tiden hade jag tillbringat mycket tid faktiskt spela videospel Paperboy, så jag visste att jag hade vad som krävdes för att få jobbet gjort. Men, det är bara inte så lätt.

Den star inte bara dela ut ansvaret för att informera sina samfundets befolkning på daglig basis för att bara någon idiot som säger att de vill ha ett skott på pappersleverans storhet. Nix, jag var tvungen att intervjua för det här jobbet. Och jag säger dig, jag var magnifik, så mycket så att, som ni vet, jag fick positionen. Efter avslutad intervju den gentlemannen pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah som var att ge mig min första tillfälle till ekonomisk frihet stod upp från mitt matsalsbord, gick till ytterdörren och med ett leende och ett handslag, var utanför i mörkret.

Ögonblick senare, märkte jag att vänligt herrn hade av misstag lämnat hans penna. Det var vackert, präglat med star logotyp och allt. Jag tog tag i den och sprang till ytterdörren, men han var borta. Det var i det ögonblicket som jag fick min första lektion i reklam specialiteter.

Visst då jag inte var en potentiell kund för Strib, men PR-reklam specialiteter är inte bara om att göra en försäljning. Distributions Logotyp och varumärke är en integrerad komponent för att bygga ett företag och dess kunder. Så, bara för att få reklamprodukt ute och från hyllan är en viktig del av det övergripande målet.

Jag tror att jag förlorade pennan någon gång den veckan, men jag kommer aldrig att glömma lektionen av PR reklam specialiteter som jag lärt mig från den man som gav mig min första god-awful, otacksamt jobb.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar